SIĞIR ÇOBANINDAN(!): LİFAN-250-B- 2015 

benTürkCelil

Açıklama:

-8  kez sağa yattı,(!)motor -4  kez sola yattı,(!)

-3 kez takla attı,(!)  -7 kez uçuruma-yuvarlandı, sürüklendi (!)

-5 kez kamyon altına girdi ya da kasasına tırmandı,(!) Ama ikimiz de de yara bere aha valla yohtur!..

cizgiyatay.. Okumaya devam et

Üşütmeye-Fıttırmaya Az Kaldı! -/= Bana ne!.. …diyor görevli, ben markete bıraktım gitsin oradan alsın…

ben

TürkCelil

PTT KARGO GENEL MÜDÜRLÜĞÜNE

—-
Bugün (6.9.18) İstanbul’dan PTT Kargo ile gelecek kitaplarımı merakla bekliyorum.
Dağıtıcıya verilmiş, bu, bugün bana gelecekler demek, artık biliyorum.
Verandama oturmuş kitabımı okuyorken yan gözle bahçe kapısına bakıyorum..
***
Bir araç durdu ama, sadece burnu görünüyor ve üstelik beyaz bir araç, yani PTT’nin sarı aracı değil.
utanıyorumBen yine de umutla bekliyorum, ya telefonum çalacaktır şimdi, ya da araçtan inecek görevli eve bakacaktır.
Üstelik kapıya evin numarası özellikle takmışım ki bu gibi kişiler görsünler diye.
cizgi

Okumaya devam et

Aslı Gibidir (Öykü)

[Haber görseli]Murat ÖzyaşarDost Öyküleri

Cumhuriyet okurları için “Aslı gibidir” öyküsünü kaleme aldı.

“İyi bir film, ayakkabının içindeki taş gibidir.” Trier “Sonra n’oldu?” “Sonra bana bi kâğıt verdiler. Ben de doldurdum. İşte adı, soyadı, ana baba adı, ikametgâh, eğitim durumu felan…” “Eee?” “Soykun ağbi çağırdı sonra, ‘Oğlum sana nasıl iş versinler otelde,’ dedi, ‘bi de resepsiyonda iş istiyorsun? soruSittin sene geçse sana iş vermezler otelde, markette hamallığa devam’ deyip postaladı beni. Ama var ya, belim kopuyor, götümden ter eksik olmuyordu.

Migros’un bütün yükü omuzlarımda, kasalar geliyor dolu, kasalar gidiyor boş. Ha babam indir, ha babam bindir, insan işi değil.cizgi Okumaya devam et

Kuşun Canı (Öykü)

Dost ÖyküleriMine Söğütmine

Gazetemiz yazarı Mine Söğüt, Cumhuriyet okurları için “Kuşun Canı” öyküsünü kaleme aldı.

Pencereleri hep açıyormuş. Her şey içeri girsin, her şey dışarı çıksın istiyormuş. Hiç bir şey olduğu gibi kalmasın. Her şey hep yer değiştirsin. Devamlı yalan söylüyormuş. Yemediği halde yedim, uyumadığı halde uyudum, korktuğu halde korkmadım… Boyu uzamış. Saçları artık dökülmüyormuş.

Ve gözleri daha iyi görüyormuş. Geceleri hava kararmıyor bizim oralarda diye anlatıyormuş. Ve ısı hiç değişmiyor, ne soğuk diyormuş, ne sıcak. Hep ılık. Hep hafif bir meltem. Ferah ferah.cizgi

Okumaya devam et

Günaydınlar Kitapsız Dünya

benTürkCelil

…yazınızı okudum ve fikrinizi beğendim birkaç kitap göndermek isterim size  bağışlamak isterim hatta siz de isterseniz. …demişti aylar önce hiç tanımadığım bir okur internetten..ağaç ve kitap

Evet o zamanlar (2007-2015) fikir çok güzeldi, heyecan veriyordu bana.

Sanmıştım ki;

…kitaplığım kitapseverlere ücretsiz açılınca evin önünde insanlar sıra olacak,


Okumaya devam et

Ancak dönebildik, üzgünüz…

TürkCelil7 temmuz gününden beri internetimiz ve sabit telefonumuz yoktu.

Biraz önce iki genç arkadaş geldiler ve bağlantımız yeniden sağlandı.  En kısa zamanda normale dönmek için çabalayacağım…

yatay.. Okumaya devam et

4. Gün sabah saat 7, nihayet İnternet bağlantımız sağlandı…

duyuruTürkCelil Blog-Sitemiz yazar ve okurlarına:

4 gündür internet bağlantımız yoktu ve ancak biraz önce geldi…

Bu aksaklık ve gecikme için ÖZÜR dileriz..

 

-1. Gün. Bugün 28.6.2018 sabah saat 6, bilgisayarımı açtım.  yatay..

Okumaya devam et

E. Bey! Yine ve Yeniden Merhaba… 

benTürkCelil

Size tekrar yazıyorum diye ne olur bana kızmayın emi.

Telefonum yine kaç gündür yok.

Feysbuk’dan arıza bildirilir miş oradan yazdım dün, aaa kısa süre sonra yanıt geldi.

“En kısa sürede benimle iletişime geçeceklermiş…” Hadi ya!!!!!!!

Şaşırdım tabii, bir süre sonra cep mesajı geldi, şu numaradan takip edin sorgulayın.
İyi, “en azından işleme konmuş” demek ki ilgilenecekler..


Okumaya devam et

Yürüyelim – ilerleyelim beyler, arkalar hâlâ boş!

benTürkCelil

Türkçemizde bazen çok beğendiğim, söylendiği konuya CUK oturan bir deyim vardır!

BUNDAN NE KÖY OLUR NE KASABA!..

cocukNasıl harika bir tespit değil mi?
En azından ben çok beğeniyorum.

Şimdi bu benzetmeyi CHP’ye ya da yeni adıyla Y-CHP’ye uygulasak!?

yatay.. Okumaya devam et

Sabah sabah canım sıkıldı yine! 20 milyonmuş PÖH! 20 milyon ne ki?

benTürkCelil

Ne kadar kültürlü, ne kadar uyanık bir toplum olduğumuzu bir kez daha gördüm.Görsel sonucu

Bir yabancı Tv kanalında Paula Hawkins isimli bir kadın yazarın kitabı tanıtılıyor ve kendisi de misafir edilmiş.

Karşılıklı tatlı bir sohbet sürmekte.


Okumaya devam et

…bu kafa zaten batmış mokun içine çoktan gömülmüş..

benTürkCelil

Kaç gündür içimiz dışımız Vatan Şaşmaz oldu!

Bir ülkenin yozlaşmasının, mokun içine tepe taklak dalmasının en güzel kanıtı.

Başka hiçbir derdimiz yok, tümü halledildi bitti.

Varsa yoksa Vatan Şaşmaz!


Okumaya devam et

23 Nisan 1920 Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Kutlu Olsun …TBMM 98 yaşında

bayraklı kızbayrak_atab114da3pw

Mustafa Kemal Atatürk ve çocuklar

NEREYE BAKSA GÜZEL!

NEREDEN BAKSAM GÜZEL!

bayraklı kızb114da3pwb114da3pwb114da3pw

yatay.. Okumaya devam et

Bu toplum ki dağıtmış, adeta zıvanadan (MI) çıkmış kesinlikle belli değil!

SAMSUNG DIGITAL CAMERATürkCelil

Bir gazetemizin internet sitesinde manşette bir haber, ama SKANDAL diye verilmiş.

Neymiş?

Bir hastanenin Yoğun Bakım Ünitesi’nde bir hastabakıcı göbek atmış-mış.

Efendim steril eldivenleri mendil gibi kullanmış-mış!


Okumaya devam et

Kutlu Olsun

kalpDoğum Günün 11.11. Kutlu Olsun Hacer Çetinmakas

Her Nerede Yaşıyorsan…

kalp

Bu zatı çok mu aradınız?

yasliS. Ghandiunnamed

Merhaba,

Önümde dün internetten satın aldığım 3 ciltlik harika baskısı (!) ile
SEFİLLER duruyor.  (Ötüken Yayınevi)

Sefiller ki sanırım 20 küsür kez okudum ve okumaya devam ediyorum, çünkü; bu kitabı okumaya doyamıyorum.

Yıllar önce bir uzun yol seyahatim sırasında gece konakladığımız bir yerde Kitapçı görmüş ve oradan;

yatay..

Okumaya devam et

Onlar değişmez dostlarımdır…

SAMSUNG DIGITAL CAMERAkitapTürkCelil

Benim en iyi dostlarımdır bazıları!

Gece galiba kötü geçmemişti yine.

Eh iyi de değildi hani, geçmişti işte ve yeni bir güne uyanmıştı. En sevdiği, uyuyana dek beklediği aydınlığa kavuşabilmek adına…

Yeni bir güne uyanmak uyanabilmek öylesine güzeldi ki onun için, öyle mutlu oluyordu ki, bu sanki yeniden doğuş gibiydi onun için

yatay..

Okumaya devam et

Sen(!) – Sizler Neymişsiniz Be Abi!

SAMSUNG DIGITAL CAMERATürkCelil

Sosyal Medya dedikleri yerleri pek sevemedim, belki artık bir fosil olduğumuz içindir, bilemiyorum! 

Ama üye olduğum bir iki yer var tabii, sitemize-blogumuza eklenen yazıları tanıtmak için, daha çok okunmasını sağlamak için!

Ama oralarda tartışmak, karşılıklı hakaretler etmek ve hatta kadın erkek asla fark etmeden =ana-avrat= küfür savurmak bize göre değil ve hiçbir zaman olmadı da!


Okumaya devam et

Zaman hiç değişmemiş… (Değişir mi-değişmeli mi?)

SAMSUNG DIGITAL CAMERATürkCelil

Son haftalar-aylarda tarifi anlamsız çok zor bir dönem yaşıyorum.
Ben, o eski-önceki ben değilim mi ne?
Yaşlılık mı bunun adı,

yoksa bilenlerin dedikleri gibi “depresyon”mu?
Hangisiyse canımı çok sıkmakta!


Okumaya devam et

YAŞAM ARZU'SU

Yaşam sadece vişneli çörek kutusu ya da mayın tarlası değildir...

Post-truth

Her gelecek, kendine bir geçmiş arar..

İdris'in Otağı

Sevgi Çiçeklerimi Koparabilirsiniz

ÖZGE ÖNDER

Burada Yaşam Var!

minimalist günlük.

bilinçli farkındalık, minimalizm